Διημερίδα υποψηφίων διδακτόρων 2024
Το Σάββατο και την Κυριακή στις 5-6 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε η επανέναρξη της Διημερίδας υποψηφίων διδακτόρων στο πλαίσιο των δράσεων του Δικτύου Πολιτικών Ανώτατης Εκπαίδευσης και του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οικονομίας και Διά Βίου Μάθησης. Η διημερίδα υποψηφίων διδακτόρων του δικτύου μας πλέον εντάσσεται στο νέο κύκλο Σεμιναρίων Διδακτορικού Επιπέδου: «Επιστημονικού Προβληματισμού και ανάλυσης».
Στόχοι της διημερίδας είναι: α) η ανάπτυξη οριζόντιων δεξιοτήτων, β) η διάχυση καλών πρακτικών των διδακτορικών ερευνών του Εργαστηρίου και ευρύτερα του Δικτύου, γ) η ανάπτυξη επιστημονικού διαλόγου και δ) η ανατροφοδότηση των υπ. διδακτόρων από ομότιμους αλλά και πιο ώριμους ερευνητές.
Οι υπ. διδάκτορες του δικτύου που συμμετείχαν παρουσίασαν ένα θέμα που σχετίζεται με τη διδακτορική τους διατριβή, έλαβαν ανατροφοδότηση και συμμετείχαν στην ανατροφοδότηση των άλλων υπ. διδακτόρων μέσω των γόνιμων συζητήσεων τόσο εντός των συνεδριών (βλ. πρόγραμμα διημερίδας) όσο και εκτός!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες και όλους τους συμμετέχοντες.
Με εκτίμηση
Άγγελος Καβασακάλης
1o Σεμινάριο επιστημονικού προβληματισμού και ανάλυσης
Θέμα: “Résistances au concept de genre à l’école française : 10 années d’éclairages pour la formation des enseignant·es la plus contemporaine”.
Jeanne Chiron has been a lecturer at the University of Rouen-Normandy since 2017. After obtaining a doctorate in 18th century literature and history of education, she devoted herself to furthering her research on gender assignments in the history of schooling, and became responsible in her university for training in gender equality, which has become compulsory in France in the initial training of teachers in primary and secondary education since 2020.
Θέμα: “Erasmus KA 220 Gender Neutr All”.
Elena Karachontziti is Assistant Professor at the INSPE of the University of Rouen Normandie. She holds a PhD in Education Sciences. Her research interests focus on citizenship education and on the European mobility impact on the global development of participants (students, teachers, adolescents).