Higher Education Policy Network - Δικτυο Πολιτικων Ανωτατης Εκπαιδευσης

Διαπανεπιστημιακό Δίκτυο

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς
E-mail Εκτύπωση PDF

8ο σεμινάριο 2016-2017

Εισηγητής: Γιώργος Νικολάου, Αναπληρωτής Καθηγητής του ΠΤΔΕ του Παν. Πατρών

Θέμα: "Διεθνοποίηση των Πανεπιστημίων και διαπολιτισμική ετοιμότητα των φοιτητών και των καθηγητών."

video

Η νέα προκήρυξη του Διαπανεπιστημιακού Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών “Πολιτική Ανώτατης Εκπαίδευσης: Θεωρία και Πράξη” για το ακαδημαϊκό έτος 2017/18.

εναλλακτικά εδώ

HepNet – Οικονομική στήριξη - Δωρεές


7ο σεμινάριο 2016-2017

Εισηγήτρια: Αντιγόνη Σαρακινιώτη, διδάκτορας Παν. Πελοποννήσου.

Θέμα: "Εκπαιδευτικές διαδρομές και ταυτότητες των νέων μετά το λύκειo: χώροι  ευέλικτων μεταβάσεων και επιλογών ή ανελαστικό πλαίσιο ρύθμισης? "

Video

 

6ο σεμινάριο 2016-2017

Εισηγήτρια: Άννα Φτερνιάτη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Πατρών.

Θέμα: "Περί Πρακτικής Άσκησης (των φοιτητών του ΠΤΔΕ Παν Πατρών) και άλλων δαιμονίων".

Video


5ο σεμινάριο 2016-2017

Εισηγητής: Μιχάλης Χριστοδούλου, διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πατρών

ΘέμαΥπάρχει διαφορά ανάμεσα σε ό,τι είναι χρήσιμο και σε ό,τι είναι αληθές;
Γνώση και διαφέρον στην άσκηση της εκπαιδευτικής πολιτικής
.

Video

4ο σεμινάριο 2016-2017

Εισηγητής: Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Μάνος Σπυριδάκης

ΘέμαΕθνογραφία στην πόλη.

Video

 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜΕΛΟΣ – ΖΩΗ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ(ΕΠΙΜ.)
ΕΠΙΧΕΙΡΩΝΤΑΣ ΤΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ: ΜΕΤΑΞΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (POLICY) ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ (POLITICS)
ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΟΜΟΤΙΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ Δ. ΚΛΑΔΗ.
εξώφυλλο, βιβλίο

video από την εκδήλωση της 21-11-2016

3ο σεμινάριο 2016-2017

Εισηγητής: Άγγελος Καβασακάλης, διδάκτορας του Πανεπιστημίου Πατρών

ΘέμαΕναλλακτικές - ευέλικτες διαδρομές μάθησης και οι διαδικασίες αξιολόγησης / πιστοποίησης τους στον Ευρωπαϊκό Χώρο.

Video


Παντελής Κυπριανός: Η μαγεία του πτυχίου
Πανεπιστήμια, απόφοιτοι, κοινωνικές τροχιές (1837 - 2015).


2ο σεμινάριο 2016-2017

Εισηγητής: Jean Houssaye, Ομότιμος Καθηγητής του Université de Rouen.

Θέμα:  "La pédagogie : nature et négations” (Παιδαγωγική: Φύση και αρνήσεις).

Video, παρουσίαση

1ο σεμινάριο 2016-2017

Εισηγητής: Διονύσης Κλάδης, ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Θέμα Πρώτα βήματα εξωτερικών ιδρυματικών αξιολογήσεων ΑΕΙ στην Ελλάδα: Ο ρόλος των ιδρυμάτων, ο ρόλος των επιτροπών εξωτερικής αξιολόγησης, ο ρόλος της ΑΔΙΠ. Συγκρίσεις με αντίστοιχες Ευρωπαϊκές εμπειρίες. Προοπτικές.

Video

 

Μελέτη 20

Σταμέλος, Γ. 2016: Η πορεία εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης: Η περίπτωση της Ελλάδας
pdf

Δ. Γουβιάς – Ν. Φωτόπουλος. Διά βίου Μάθηση & σύγχρονα εργασιακά περιβάλλοντα. Eρμηνείες και προεκτάσεις με αφορμή τα στοιχεία της «Ευρωπαϊκής Κοινωνικής Έρευνας».
pdf

 

Νέο βιβλίο από τους Στ. Μπάλια, Ι. Καμαριανό, Π. Κυπριανό, Γ. Σταμέλο:

University, Economy and Democracy: transformations and challenges. The case of Greece.

Εξώφυλλο

Μελέτη 19
Σταμέλος, Γ. 2016: Η αξιολόγηση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών.
pdf

 

Μελέτη 18
Σταμέλος, Γ. 2016: Η αξιολόγηση της αποτελεσματικής διδασκαλίας.
pdf

Μελέτη 17
Σταμέλος Γιώργος: Η ελληνική ανώτατη εκπαίδευση στα webometrics
pdf

Μελέτη 16
Σταμέλος Γιώργος: Οι πέραν των κανονικών εξαμήνων φοιτητές.

 

Μελέτη 15
Σταμέλος Γιώργος: Το ζήτημα των εισακτέων στα πανεπιστήμια
pdf

 

Infonews

Ενημερωτικό Δελτίο για την Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ευρώπη και στον Κόσμο. Τεύχος 7ο Σεπτέμβριος 2015


Infonews

Ενημερωτικό Δελτίο για την Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ευρώπη και στον Κόσμο. Τεύχος 6ο Αύγουστος 2015

 

Infonews

Ενημερωτικό Δελτίο για την Ανώτατη Εκπαίδευση στην Ευρώπη και στον Κόσμο. Τεύχος 5ο Ιούλιος 2015


Κυκλοφόρησε το 2ο e-book της σειράς: «Ανώτατη Εκπαίδευση: Θεωρίες, Μεθοδολογίες, Αναλύσεις, Ερμηνείες».

Χαρίκλεια Πίτσου, 2015. Οι πολιτικές του ΟΗΕ σχετικά με την εκπαίδευση για τα ανθρώπινα δικαιώματα (1995-2009): Η εφαρμογή του εκπαιδευτικού μοντέλου της «Γνωστικής Πυραμίδας» στα ελληνικά πανεπιστημιακά τμήματα δασκάλων και νηπιαγωγών. Καβάλα: Σαϊτα. ISBN: 978-618-5147-58-7.

http://www.saitapublications.gr/2015/08/ebook.179.html


Νέο τεύχος Academia

Stamelos G & Paivandi S. 2015. « The access to higher education in Southern Europe ». ACADEMIA. 5(1): 1-17.  http://academia.lis.upatras.gr/

Charalampopoulou Chr. & Stamelos G. 2015. La mobilité des étudiants au sein des activités non formelles : le cas des ONG. Biennale internationale de l’éducation, de la formation et des pratiques professionnelles "Coopérer?", Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM), Paris, Juin-Juillet 2015.

 

 

Σκοπός

Το διεπιστημονικό ενδοπανεπιστημιακό Δίκτυο Πολιτικές Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΠΑΕ) έχει ως σκοπό την κάλυψη του κενού ύπαρξης εξειδικευμένης δομής έρευνας, εκπαίδευσης, δημοσιεύσεων και λοιπών δράσεων στο χώρο των πολιτικών για την Ανώτατη Εκπαίδευση γενικά και του Πανεπιστημίου ειδικότερα, στην Ελλάδα.

Επίσης, θα καλύψει κατά ένα μέρος το κενό που υφίσταται στη Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών δεδομένου ότι το προτεινόμενο Δίκτυο εντάσσεται στις Κοινωνικές Επιστήμες ενώ αντίθετα όλα τα υπάρχοντα Τμήματα της Σχολής ανήκουν στις Ανθρωπιστικές Επιστήμες.

Οι υπάρχουσες υποδομές που λειτουργούν και ως δεξαμενές σκέψης στο πεδίο της Ανώτατης Εκπαίδευσης αφορούν δύο κυρίως χώρους παράγοντας και τους αντίστοιχους Λόγους σχηματοποίησης του επιχειρηματολογικού τους πλαισίου. Οι χώροι αυτοί θα μπορούσαν σχηματικά να αποδοθούν με δύο όρους που παραπέμπουν τόσο στην πραγματικότητα όσο και στη θεωρία:

α. ο χώρος του Κράτους,

β. ο χώρος της Αγοράς

Το διεπιστημονικό ενδοπανεπιστημιακό Δίκτυο Πολιτικές Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΠΑΕ) φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα κέλυφος σκέψης απαλλαγμένο από τις στρεβλώσεις και τις σκοπιμότητες τόσο της κρατικής γραφειοκρατίας όσο και της λογικής της αγοράς. Οι δύο αυτές λογικές αποτελούν την αφετηρία στρεβλώσεων για την ακαδημαϊκότητα του πανεπιστημιακού διακυβεύματος.

Πιο συγκεκριμένα η συγκεκριμένη πρωτοβουλία από τη δόμησή της προϋποθέτει την παραγωγή Λόγου από την πανεπιστημιακή βάση και το ακαδημαϊκό δυναμικό παράγοντας έτσι και τον αντίστοιχο καθαρά ακαδημαϊκό–πανεπιστημιακό λόγο οργάνωσης. Συνεπώς, βασικό πλεονέκτημα του συγκεκριμένου εγχειρήματος αποτελεί η ποιοτική διαφοροποίηση από τα εφαρμοσμένα ως σήμερα μοντέλα, αφού ο Λόγος που θα παραχθεί δεν έχει ως αφετηρία την αγορά ή τη γραφειοκρατία αλλά έχει κανονιστική αρχή και διακύβευμα το ίδιο το πανεπιστήμιο ως ακαδημαϊκή κοινότητα  παραγωγής σκέψης.

 
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterToday85
mod_vvisit_counterYesterday111
mod_vvisit_counterThis week196
mod_vvisit_counterLast week1276
mod_vvisit_counterThis month3825
mod_vvisit_counterLast month4409
mod_vvisit_counterAll days318943

We have: 8 guests online
Your IP: 54.198.28.190
 , 
Today: Μαϊ 29, 2017

Universities

NEW

Powered by JoomlaGadgets

---

Powered by JoomlaGadgets

---

Powered by JoomlaGadgets